رشد ۱۳ درصدی معادن کشور در دستور  کار دولت

معاون وزیر صمت از رشد ۱۳ درصدی  معادن کشور در برنامه هفتم‌ توسعه خبر داد.

به گزارش پایگاه همگام محمدرضا موثقی نیا، در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو، اظهار داشت: این رویداد‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد  تا آنجا که امروزه فاصله‌ فناوری کشوربا سایر کشورهای پیشرفته بسیار زیاد شده و نمی‌توانیم با روش‌های معمول این فاصله را پر کرد.

وی با بیان اینکه تحریم ها نیز این فاصله را افزایش داده اند،افزود:امروز در این رویداد جوانان خوش فکر شناسایی سبب چرخه اقتصادی و صنعتی در کشور می شود .

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه ایران در مراحل اولیه پیشرفت قرار دارد و باید علاوه بر شناسایی نخبگان زمینه و بستر مناسب برای رشد فعالان این حوزه  فراهم کند، گفت: مجموعه های دانش بنیان بسیاری در این رویداد شرکت کرده اند.

معاون وزیر صمت  با توجه به اینکه  پیشرفت های بسیاری در حوزه صنعت،  فناوری و اقتصادی کشور رخ داده است  که شرکت های دانش بنیان در آن حضور داشته اند، افزود:  در رویداد امروز تعداد بسیار زیادی پروژه و نمونه سازی به بهره برداری رسیده که کافی نبوده  نبوده است.

موثقی نیا در پایان ادامه داد: برای  رسیدن به رشد ۱۳ درصدی معدن کشور که در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده است برسیم باید تلاش‌های فراوانی انجام دهیم.

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.