هیات هندبال البرز صاحب خانه شد

رئیس هیات هندبال البرز گفت: این هیات پس از سال ها و با تلاش های صورت گرفته و همکاری های انجام شده صاحب خانه شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مرتضی خادمی اظهار داشت: این مهم با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت و یک سالن در ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۹ نفری انقلاب کرج در اختیار هیات قرار گرفت‌.

وی افزود: بر همین اساس تفاهم نامه های با اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته تا مدیریت این سالن به نحو احسن صورت بگیرد.

خادمی با بیان اینکه داشتن سالن اختصاصی مطالبه به حق جامعه هندبال البرز بوده است، اظهار داشت: چندین روز است که به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم تا این سالن را که به صورت جدی نیاز به بازسازی دارد به زور رسانی کرده و برای تمرین تیم های لیگ برتری بانوان و آقایان هیات هندبال البرز که امسال در رقابت ها شرکت دارند اختصاص دهیم.

خادمی با بیان اینکه با برخورداری هیات از این سالن امکان برگزاری کلاس ها و دوره ها و درآمد زایی برای هندبال البرز وجود دارد، اظهار داشت: عملکرد هندبال استان موجب شده تا امروز البرز به عنوان قطب هندبال کشور در بخش بانوان شناخته شود.

وی ادامه داد: همچنین مقام اول امیدهای کشور و نایب قهرمانی بانوان کشور را در کارنامه خود داریم که همگی نشان از توانایی های بالای هندبال البرز است.

رییس هیات هندبال البرز با بیان اینکه این موفقیت ها با کمک بخش خصوصی صورت گرفته است، اظهار داشت:بازسازی سالم و اعزام تیم‌های به رقابت های استعدادهای برتر دختران و پسران برنامه های امروز هیات است که کار بسیار سختی در پیش داریم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.