عربده کش گلشهری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اراذل و اوباشی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه گلشهر کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ علی قاسم پور در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت:حوالی ساعت ۲۲ جمعه شب، در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰و اعلام خبری مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یکی از اوباش منطقه گلشهر، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۳۹ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در این حین ماموران با حضور در صحنه ابتدا این فرد را به آرامش دعوت کردند اما این فرد با مشاهده آنها قصد حمله به پلیس را داشت که در این هنگام عوامل گشت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: متهم که دارای سوابق کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود، پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.