بورسیه تحصیلی مددجوی نخبه البرزی

مددجوی نخبه استان البرز با ارسال مقاله و پذیرش از جانب دانشگاه سوربن فرانسه موفق به اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رضا البرزی معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف این معاونت در نهاد مقدس کمیته امداد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان می‌باشد، اظهار داشت: مددجوی نخبه موردحمایت که در رشته روانشناسی بالینی مشغول به تحصیل می‌باشد با ارائه مقاله‌ای که حاصل تحقیقات میدانی وی بوده، موفق به اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه معتبر سوربن فرانسه در مقطع دکترا شده است.

البرزی ضمن تقدیر از تلاش‌های این نخبه علمی استان افزود: مقاله ارائه‌شده توسط این مددجوی البرزی به مقایسه بیماران اتیسم و ام‌اس پرداخته که از بین ۴۸۹۰ مقاله ارسال‌شده به دانشگاه سوربن حائز رتبه برتر گردیده است.

وی با اشاره به توانایی‌های این دانشجوی نخبه در زمینه‌های علمی تخصصی گفت: ایشان علاوه بر فعالیت در زمینه‌های علمی در سایر بخش‌های فرهنگی و هنری نیز فعال می‌باشد و در سال‌های گذشته شاهد چاپ کتاب او با عنوان ” گمشده‌ای از شهر عشق ” بوده‌ایم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز افزود: این نهاد حمایت‌های مالی مربوط به هزینه‌های تحصیل شامل شهریه دانشگاه و کمک‌هزینه بورسیه را انجام داده است.

همچنین البرزی ضمن بیان اینکه این نهاد مقدس حمایت از دانش آموزان و دانشجویان را که آینده‌سازان این سرزمین می‌باشند وظیفه خود می‌داند گفت: تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به سیزده دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک نمایند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.