۲۰۰ تخلف زودهنگام انتخاباتی در کلانشهر کرج

فرماندار کرج با اعلام اینکه هزار بازرس روند برگزاری انتخابات کرج را نظارت می کنند،گفت: تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ مورد تخلف زودهنگام به بازرسی فرمانداری کرج گزارش شده که در پرونده داوطلبان درج شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج، اظهار داشت: هیچ امکاناتی از سوی شهرداری‌ها نباید در جهت حمایت از نامزدها مصروف شود و طبق قانون این اقدام تخلف محرز محسوب شده و مراتب توسط شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گزارش و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیأت بازرسی فرمانداری شهرستان کرج تشکیل شده است، افزود: تا به امروز ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در سامانه بازرسی و رسیدگی به امور حقوقی ثبت و ضبط  شده و برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج پرونده ثبت تخلف دایر شده است.

قاسم پور یادآور شد: میادین کلانشهر کرج باید در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه، فضاسازی شود و در این رابطه شهرداران در صف مقدم برای بازآرایی فضای شهر قرار دارند.

وی افزود: طرح‌های تبلیغات محیطی برگزاری انتخابات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج به روابط عمومی شهرداری‌ها ابلاغ شده است و انتظار می‌رود در شرف بزرگترین رویداد ملی-سیاسی کشور، کلانشهر کرج که نامدار ایران کوچک است با حضور پر رنگ، پرشور و مشارکت بالای سیاسی نقش آفرین باشد.

وی عنوان کرد: میادین شهر، ناوگان حمل و نقل عمومی در تبلیغات شهری باید مورد توجه قرار گیرد و در این بین رسانه‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی تریبون دار افزایش نشاط سیاسی خواهند بود.

به گفته این مقام مسؤول تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده است و انتظار می‌رود با حضور پرشکوه مردم در صندوق‌های رأی این دوره از انتخابات را نیز پشت سر بگذاریم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.