امروز افکار عمومی دنیا به واسطه وعده صادق از جمهوری اسلامی متشکرند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شهر کرج با داشتن شهدای شاخص و کارگردان‌های بسیار بزرگ یک شهر فرهنگی و دارای پتانسیل‌های فراوان است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز موسی الرضا حاجی بیگلو، رئیس شورای عالی استان‌های کشور، در سی و سومین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در پارک ایران کوچک برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جدید ۷۰ درصد مطالبات و نیازهای مردم در حوزه فرهنگی بوده است، اظهار کرد: زمانی که از فرهنگ صحبت می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران در شهرها و روستاهای کشور در باب فرهنگ، ایثار و شهادت نمونه بوده است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور افزود: امنیت امروز خود را مدیون جمهوری اسلامی و فرهنگ شهادت و شجاعت مردم ایران هستیم.

وی با توجه به اتفاقاتی که در منطقه رخ داده است، عنوان کرد: اقدامات بسیاری در چندین ماهه گذشته از طرف رژیم کوک کش رژیم صهیونیستی رخ داده است که قطعا وعده‌های صادق دیگری هم در پیش است.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته کشورهای آمریکا و اسرائیلی که دم از حقوق بشر و حقوق بین الملل می‌زنند اخبار عمومی را طوری عنوان می‌کردند که به نفع خود با شعار حقوق بشر تمام می‌شد.

حاجی بیگلو با بیان اینکه در سنوات گذشته اگر جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اقدامی را شکل می دادند نگاه اخبار عمومی و ملتها ایران را هدف قرار می‌داد، خاطرنشان کرد: شرایط سخت منطقه برای ما در حال حاضر شرایط خوبی نیست اما این اتفاق مبارک بوده و علارقم تلاش رژیم جعلی و آمریکا تغییر و ملت‌ها راه خود را از دولت‌ها جدا نموده اند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با توجه به اینکه امروز افکار عمومی دنیا منتظر وعده‌های صادق جمهوری اسلامی هستند زیرا به این نکته رسیده‌اند که طی ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی هر چیزی که در ارتباط با کشور ظالم آمریکا عنوان می کرد به حق و درست بوده است، بیان کرد: امروز افکار عمومی دنیا به واسطه وعده صادق از جمهوری اسلامی تشکر کرده‌اند.
حاجی بیگلو با بیان اینکه امروز آرزو می‌کنیم تا جبهه مقاومت بتوانند رژیم کودک کش صهیونستی را از روی صحنه روزگار محو و نابود کند، افزود: امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در شرایطی که احساس کند کوچکترین اتفاقی قرار باشد برای خاک ایران رخ دهد ورود خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ موشک و ۹۰ درصد این موشک‌ها به نقاط حساس کشور رژیم صهیونیستی اثابت کرده و مقر موصاد و دیگر مقرهای را با فاصله‌های کم هدف قرار می‌دهیم یعنی اینکه ما برای آنها پیام داریم، بیان کرد: جمهوری اسلامی توانایی این را دارد تا در زمان دست درازی محکم تر پاسخ دهد.
این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شهر کرج با داشتن شهدای شاخصی و کارگردان‌های بسیار بزرگ یک شهر فرهنگی و دارای پتانسیل‌های فراوان است.وی با بیان اینکه در اقسا نقاط کشور نیازمند کا رهای بسیاری در حوزه فرهنگی هستیم، گفت: ما در شورای عالی استان‌ها و کلانشهرها باید با بر نامه ریزی کسانی که در حوزه فر هنگ و مقاومت فعالیت دارند حمایت و ردیف های اعتباری دریافت و هزینه بر ای آنها انجام دهیم.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.