پیشرفت پروژه های عمرانی روند صعودی دارد

شهردارفردیس گفت: با وحدت و همدلی موجود در مدیریت شهری پیشرفت پروژه های احداث ابنیه با روند صعودی مواجه است و اغلب پروژه‌ها تا پیش از فرا‌رسیدن فصل زمستان آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمدرضا احمدی نژاد ضمن تشریح وضعیت پروژه های عمرانی، اظهار کرد: علاوه بر دو پروژه عمرانی قابل افتتاح،  قرائتخانه منطقه یک و گرمخانه مأوا که در روزهای آتی بهره برداری می‌شود؛ ۹ پروژه عمرانی در حوزه احداث ابنیه با روند صعودی در دست اجراست و طبق زمانبندی‌ها  تا پیش از پایان ۳ ماهه سوم سال به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه قرائتخانه منطقه ۲ شهرداری فردیس واقع در شهرک رزکان پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و تا آخر مهرماه تکمیل می‌شود؛ افزود: سرای محله منطقه ۲ با پیشرفت ۷۵ درصدی،عملیات  توسعه ساختمان آتش نشانی با پیشرفت ۵۵ درصدی و مجموعه ورزشی راه‌آهن با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است و قرار است هرسه پروژه تا پایان آبانماه آماده بهره برداری شود.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه پروژه سالن چندمنظوره کوثر  که مربوط به پیش از انتزاع شهرداری های کرج و فردیس است، گفت: تکمیل این پروژه در دستور کارقرار گرفته و هم اکنون پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و  تا پایان آبانماه به بهره برداری می‌رسد.

وی زمان تکمیل ۳ پروژه دیگر شهرداری فردیس را تا پیش از پایان آذرماه اعلام کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی  مجموعه آموزشی ترکیبی آتش نشانی ۶۰ درصد، سرای محله منطقه یک ۵۰ درصد و سوله ورزشی اهری  ۷۵ درصد است که همگی  تا پیش از فصل زمستان تکمیل و آماده بهره برداری  می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.