پویش نه به پلاستیک در گرج برگزار می شود

قائم مقام سازمان مدیریت پسماند کرج گفت: همزمان با روز جهانی نه به پلاستیک، تهیه و توزیع کیسه‌های پارچه ای میان شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سید مهدی حسینی، قائم مقام سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه 21 تیرماه روز جهانی نه به پلاستیک است، گفت: پویش نه به پلاستیک، پویشی است که می‌تواند زمینه مناسبی برای تغییر الگوی مصرف و ترک عادت «مصرف پلاستیک» باشد.

 

وی با بیان اینکه لازمه تحقق این مهم همگرایی و اعتماد متقابل در کنار ظرفیت سازی برای مشارکت فعالانه نهاد‌های مردمی محیط زیستی است، اضافه کرد: آموزش و اطلاع رسانی میان شهروندان در راستای کاهش مصرف پلاستیک از جمله اولویت‌های سازمان تلقی می‌شود.

 

حسینی با تأکید بر اینکه شهروندان در مسیر تفکیک و اجرای پویش‌های متعددی اعم از نه به زباله و پاکبان محرم همراه سازمان بوده‌اند، اظهار کرد: درخواست می‌شوند این شهروندان از فعالیت‌های خود تصویر و فیلم تهیه کرده و برای رابط روابط عمومی سازمان به شماره تماس 09930333828 ارسال کنند.

 

قائم مقام سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: در این میان باتوجه به تلاقی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جهانی نه به پلاستیک این سازمان در نظر دارد کیسه های پارچه ای در خانه های بازیافت و هیات های مذهبی توزیع کند.

 

شایان ذکر است؛ آئین فوق پیش ظهر روز یکشنبه ییست و سوم تیر ماه در سطح کلانشهر اجرایی خواهد شد.

 

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.