پارک محیط بان میزبان شهروندان کرج است

مدیر بوستان محیط بان کرج گفت: پارک محیط بان میزبان شهروندان کرج است

به گزارش پایگاه خبری هگام با البرز شیردل نوری صبح امروز در حاشیه بازدید از پارک محیط بان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت اصلی پارک محیط بان درمان حیواناتی است که از طبیعت به دلایل مختلف جدا شدند و هدف نهایی این است که این حیوانات به تشخیص سازمان محیط زیست به طبیعت باز گردند.

وی با بیان اینکه بخش فضاسازی برای نگه داری خرس و شیر در این پارک طراحی و بودجه آن مصوب شده است، تصریح کرد: از این رو تا قبل از فصل سرما خرس و شیر از پارک چمران به این پارک انتقال داده می شوند.

مدیر بوستان محیط بان کرج بیان کرد: از نظر رسیدگی و تغذیه حیوانات، شهرداری کرج تمام توان خود را در حفظ و نگه داری این حیوانات به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه در طول ۵ ساله نگاه مدیریت شهری به این مجموعه مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: براین اساس شهردار کرج در ساخت زیستگاه ها، تهیه وسیله حمل و نقل مناسبت تر برای بازدید شهروندان از این مجموعه پارک محیط بان و تهیه امکانات مناسب جانبی همکاری لازم را دارند.

نوری گفت: با توجه به دسترسی اتوبان جدید همت که از این پارک عبور می کند این مجموعه یک پتانسیل گردشگری برای کشور محسوب می شود.

وی اظهار کرد: گونه های لاما و آلپاکا شترهای کمیاب آفریقای جنوبی، کل و بز، قوچ و بز، دو نژاد گوزن قرمز و زرد ایرانی، شترمرغ، گاومیش، پرنده های شکاری مانند سار، گپه، عقاب و گراز در این مجموعه نگه داری می شود

مدیر بوستان محیط بان کرج متذکر شد: علاقمندان برای بازدید از این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با حضور در این مجموعه از محیط این پارک استفاده کنند.

Comments (0)
Add Comment