تحقق مطالبات شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود

مدیر و معاونین منطقه ۲ شهرداری فردیس در یک برنامه ویژه به منظور پاسخگویی به شهروندان، در سامانه ۱۳۷ حضور یافتند.

 

به گزارش پایگاه خبری فرامرز گلخو  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریافت ۱۱۲ تماس توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با هدف ارتقاء شفافیت و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان برگزار شد.

وی افزود: شهروندان فرصت داشتند تا مشکلات و درخواست‌های خود را در این برنامه به‌طور مستقیم با مدیران منطقه۲ شهرداری مطرح کنند.

گلخو با بیان اینکه برگزاری این دست برنامه‌ها نشان‌دهنده تعامل نزدیک‌ مدیریت شهری با شهروندان است، عنوان کرد: تمامی مسائل مطرح شده شهروندان توسط همکارانم در معاونت‌های امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در تلاش است تا با همکاری شهروندان، خدمات مطلوب تری ارائه کند، خاطرنشان کرد: از میان تماس‌های دریافتی امروز، ۴۰ درصد مربوط به مسائل امور زیربنایی و ترافیکی، ۳۰ درصد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۲۰ درصد مربوط به سیما، منظر و فضای سبز شهری و ۱۰ درصد نیز مربوط به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بوده است.

به گفته وی در این آیین ۱۷ تماس تشکر و قدردانی نیز از شهروندان دریافت شد که مایه مباهات است.

پایگاه خبری

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment