رسانه ها باید حریت را رعایت کنند

 امام جمعه شهرستان فردیس گفت:رسانه ها باید حریت را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در نشست خبری که در سالن جلسات این دفتر برگزار شد، اظهار داشت: رسانه ها اگر به مسئولیت خود عمل کنند یک خدمتگذار صادق برای مردم و یکی از عوامل توسعه یافتگی کشور خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب ۲مامریت مهم بر عهده ما قرار داده اند، افزود: تعیین مواضع نظام و انقلاب و دومی ائمه جمعه تریبونی برای مردم باشند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه رسانه ها زمانی اثبات شده هستند که از کشور و منافع ملی دفاع کنند، گفت: در بحث شهری اگر فساد صورت گرفته شده باشد، رسانه ها باید فریاد بکشند و فساد را اعلام نمایند حتی اگر از بدنه دولت باشد.

حجت اسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه کمبودها باید با صدای رسانه ها گفته شود زیرا این چنین افت های سبب از بین رفتن برخی مسائل مهم می شود، بیان کرد: رسانه ها باید حریت را رعایت کنند .

وی با اشاره به اینکه منافع ملی خط قرمز خبرنگاران باید باشد، افزود: شهرستان فردیس عقب ماندگی های بسیاری دارد که یکی از آنها مسئولین ناترازی است که درآن‌ حضور دارند.

امام جمعه کرج درربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن دوره جدید سال در سال بعد عنوان کرد: اگر شوراها براساس تعهد و تخصص نباشند عملکرد خوبی ندارند .

وی ادامه داد : شوراهای شهر نباید خیانت کنند و همت و منابع شهر راباید در نظر بگیرند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment