گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان البرز 

همزمان با آیین افتتاحیه و آغاز به کار ستاد کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز، یاد و خاطره حماسه های ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان استان البرز در هشت سال دفاع مقدس روز چهارشنبه در اداره کل صنعت، معدن وتجارت این استان گرامی داشته شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد انصاری  به عنوان اولین سخنران این کنگره گفت: امسال برای نخستین بار در استان کنگره شهدای اصناف و بازاریان البرز برنامه ریزی و عملی شد.

 

وی بیان کرد: اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کرده و برگزاری این یادواره ها و کنگره ها مانند سایر امور محوله اداری و اجتماعی نیست بلکه به عنوان یک ضرورت و وظیفه غیر قابل انکار توسط احاد جامعه باید دنبال شود.

 

انصاری گفت: براساس بررسی ها، بیش از ۴۰۰ شهید والامقام از قشر بازاریان و اصناف استان در ایام دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

 

وی یادآور شد: در قالب ستاد اجرایی کنگره شهدای البرز ۱۲ کمیته تخصصی تشکیل شد و برای ۱۶۷ نفر از مسوولان و دست اندرکاران کمیته ها مسوولیت تعریف شده است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: همزمان با هفته بسیج امسال یادواره شهدای اصناف در پنج شهرستان تابعه استان برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: اکنون در حال برنامه ریزی برای شناسایی شهدای حوزه صنعت و معدن استان البرز هستیم تا برای سال های آتی این کنگره به شکل جامع تری حوزه صنعت، معدن و تجارت استان را تحت پوشش قرار دهد.

 

انصاری گفت: در این زمینه هیات اندیشه ورز به همراه دبیرخانه ویژه در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و سازمان بسیج اصناف استان مستقر شده که ضمن برگزاری جلسات مستمر امور مرتبط را پیگیری می نماید.

 

در این آیین از خانواده های معظم شهدای اصناف و بازاریان البرز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment