هوش مصنوعی هولوروید نگاه هوشمندانه ای به جهان

مدیرعامل شرکت شینا سورن افراز از ساخت هوش مصنوعی هولوروید خبر داد.

محمد ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت شینا سورن افراز در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: این شرکت از سال 1393 در زمینه دستگاه های هوش مصنوعی به صورت تخصصی در حال فعالیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم هلوگرافیک را با دستگاه هوش مصنوعی تلفیق نموده ایم، افزود : با تلفیق این دو یک دستگاه جدید مانند یک انسان به عنوان یک میز خدمت و اپراتور ساخته شد که می تواند دستورات را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه در این دستگاه یک کارکتر سه بعدی قرار دارد و هر سوالی که در زمینه خاص و سازمان مربوطه باشد طبق داده های آموزشی پاسخ می دهد،عنوان کرد: این اپراتور مانند انسان عمل کرده و دارای چشم وگوش بوده و داده ها را تحلیل می کند.

ابراهیم زاده با توجه به اینکه  این دستگاه تمام اتفاقات اطراف اطراف خود را تحلیل می کند، عنوان کرد: این سیستم به آپشن iot  و مدارهای مجهز شده است که با استفاده از دستگاه های حسگر و اسکنر با یکپارچه کردنن، خدمات ارائه می کند.

مدیرعامل شرکت شینا سورن افراز عنوان کرد: از همه عزیزان انتظار داریم منت گذاشته و رسانه ما باشند . یعنی پس از  استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی شینا با گوشی موبایل فیلم و تصویر  گرفته ، ضمن بار گذاری در پیچ شخصی خودشان  ، برای  دوستان و آشنایان  و ما ارسال نمایند  و با شرکت در مسابقه بزرگ « حامیان شینا » از جوایز ارزنده آن بهرمند شوند.

شماره ارسال  کلیپ ها در واتساپ ، تلگرام ، ۰۹۹۱۲۵۱۴۶۲۷ اعلام می شود .

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment