عملکرد سلامت در حوزه درمان باور پذیرتر است

جلسه هماهنگی اداره کل بیمه سلامت با دیوان محاسبات استان البرز به میزبانی دیوان محاسبات برگزار و فرایندهای مشترک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دکتر داود زارع در این دیدار به برشماری وظایف بیمه سلامت در خدمت به آحاد جامعه پرداخت و اشاره داشت: در سطح استان البرز 600 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که حدود 350 هزار نفر ایشان بدون پرداخت هزینه ای از بیمه سلامت خدمات می گیرند.

مدیر کل بیمه سلامت یادآور شد در سال گذشته، 1140 میلیارد ریال در سطح استان هزینه درمان پرداخت شده است و این درحالی است که درآمدهای بیمه سلامت به مراتب پایین تر از این عدد است و این نشان دهنده حمایت دولت از مردم و به خصوص دهک های پایین جامعه است.

دکتر سیدمحمد اسحاقی مدیر کل دیوان محاسبات استان البرز نیز ضمن تقدیر از عملکرد بیمه سلامت بیان داشت: نظر به رویکرد مردمی سازمان بیمه سلامت هم اکنون این سازمان عملکرد باورپذیرتری به خود گرفته است و خوشبختانه در جهت حمایت از مردم گام بر می دارد.

وی در ادامه یادآور شد: دریافت درمان با کیفیت و به هنگام حق مردم است و بیمه سلامت نیز با توسعه خدمات خود در سطح استان این امکان را برای مردم فراهم نموده و لذا کمکی هست که پرداختی مردم از جیب برای درمان حالت نزولی به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment