پایش مستمر قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری موجود در بازار البرز

صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: رصد هفتگی بازار و پایش مستمر قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری موجود در بازار البرز در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: طبق برنامه ریزی وزارت صمت دستورالعمل‌ موجود برای استان ها، رصد هفتگی بازار و پایش مستمر قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری موجود در بازار البرز در حال انجام بوده و حفظ ثبات بازار در دستور کار همه دستگاه‌های مسئول است.

 

وی تصریح کرد: در همین چارچوب برنامه نظارت بر بازار استان البرز با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها همچون جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و …، در حال انجام بوده و مستند به آمار موجود، بیشتر کالاهای عرضه شده در سطح بازار از ثبات قیمت برخوردار بوده است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: همزمان با افزایش تقاضای سیمان در سطح بازار، روند تامین این کالا به سبب بروز برخی محدودیت های ایجاد شده در حوزه تولید که منبعث از ناترازی انرژی و تعطیلی بالاجبار واحدهای تولیدکننده در ایام هفته است، شاهد این تغییرات قیمتی هستیم که طی چند روز آینده این مشکل مرتفع و قیمت ها متعادل خواهد شد.

 

انصاری در پایان اعلام کرد: از طریق مذاکرات انجام شده با تعدادی سرمایه‌گذار خارجی در تلاش هستیم امکان احداث یک واحد بزرگ صنعتی تولید لاستیک را در استان البرز فراهم آوریم و در این راستا گام خوبی برداشته شده که امیدواریم به زودی منتهی به نتیجه شود.

 

انتهای پیام/ شراره کهنسال

 

Comments (0)
Add Comment