افزایش بیش از 3هزار 800میلیارد تومان در متمم بودجه شهرستان فردیس

شهردار شهرستان فردیس از افزایش  متمم بودجه شهرستان فردیس بین3 هزار 800 تا 4 هزار میلیارد تومان در متمم بودجه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمدرضا احمدی نژاد بعد از ظهر امروز در حاشیه آيين افتتاحيه بوستان اتحاد که در شهرک رزکان برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه طی 5 ماه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تامین گیاه به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: منطقه رزکان نسبتا به سایر مناطق فردیس دارای سرانه ی مناسبی بوده و نیاز جدی به سرانه های ورزشی ،تفریحی و رفاهی ندارد.

 

شهردار شهرستان فردیس گفت: در سال جاری طراحی چنیدن پارک در مناطق ۱و ۲ شهرستان فردیس در دستور کار قرار دارد که به زودی به بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

 

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری فردیس کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و‌ فضای سبز در منطقه اسکویی و پروژه های رفاهی تفریحی و فضای سبز است که به زودی در دست اجرا قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: متمم بودجه شهرداری شهرستان فردیس بین 3 هزار 800 تا 4 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

 

شهردار فردیس با بیان اینکه شهرستان فردیس در مسیر توسعه قرار گرفته است،عنوان کرد: پروژه های بسیاری در دستور کار قرار گرفته است که سبب پیشرفت این شهرستان در همجواری پایتخت خواهد شد.

 

پایگاه خبری

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment