البرز در جایگاه پنجم عملکردی صنعت، معدن و تجارت کشور

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به رتبه 7 ظرفیت صنعتی، معدنی و تجاری استان البرز در مقایسه با سایر استان ها، از تحقق جایگاه پنجمی کشور به لحاظ عملکردی در حوزه صمت در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد انصاری گفت: طبق بررسی های به عمل آمده از سوی وزارت صمت و سایر دستگاه‌های مسئول، استان البرز طی یک سال گذشته رتبه چهارم عملکردی در بخش صنعت و رتبه پنجم بخش بازرگانی و خدمات را به خود اختصاص داده است.

 

وی تصریح کرد: در این مدت،صمت البرز موفق شده رتبه سوم جذب سرمایه گذاری خارجی صنعتی کشور را کسب نماید و به لحاظ ارزبری صنایع در چارچوب واردات مواد اولیه و ماشین آلات جایگاه سوم کشوری را از آن خود کند.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: با حمایت های انجام شده از سوی تمامی دستگاه های مسئول در سالی که گذشت، رتبه اول احیای واحدهای صنعتی راکد و رتبه نخست عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور به البرز اختصاص یافته و رتبه دوم فروش محصولات دانش بنیان کشور نیز توسط این استان کسب شده است.

 

انصاری تاکید کرد: علیرغم همه محدودیت های موجود به لحاظ تزریق منابع مالی به واحدهای صنعتی و همچنین ناترازی انرژی در فصول مختلف سال روند رو به رشد و جهشی تولید و صادرات استان تداوم دارد و تلاش خواهیم نمود مشکلات موجود را به حداقل ممکن برسانیم.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment