آموزش بیش از ۵ هزار دانش آموز کرجی در حوزه پسماند

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آموزش بیش از ۵ هزار دانش آموز کرجی از مفاهیم مرتبط با پسماند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز امیرحسین خدابنده، مسؤول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در جمع خبرنگاران از برگزاری آخرین برنامه سه شنبه های آموزشی در مدرسه (حضرت خدیجه «ع») خبر داد و گفت: این آئین به صورت مستمر در راستای تفهیم مفاهیم آموزشی ویژه نسل جوان و قشر دانش آموزی در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پویش های مختلفی در این مسیر اجرایی شد، اضافه کرد: پویش مهر پاک، سه شنبه های آموزشی، بازدید دانش آموزان از خانه های بازیافت، حضور نماینده دانش آموزان از مرکز حلقه دره، برگزاری مسابقه نقاشی با مفاهیم پسماندی و… از جمله این ها است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری تصریح کرد: با برنامه ریزی که ابتدای سال تحصیلی گذشته توسط پویش های فوق برگزار شد، بیش از 5 هزار دانش آموز مفاهیم پسماندی را آموزش دیدند.

وی یادآور شد: همچنین تدابیر سازمان به گونه ای بود تا مشارکت و همراهی در مدارس مستمر باشد؛ در این میان هر مدرسه 5 همیار انتخاب شد که بسیار مورد اقبال نیز قرار گرفت.

خدابنده در پایان اضافه کرد: در این میان طرح هایی اعم از باتری در بطری، طرح از خودمان شروع کنیم، طرح تفکیک زباله از مبدا و… در سطح مدارس و توسط دانش آموزان برگزار شد.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام /شراره کهنسال

 

Comments (0)
Add Comment