تکریم و تعظیم در برابر رسالت معلمین وظیفه همه ماست

علیرضا رحیمی خواستار تسریع و توجه ویژه به توسعه زیر ساخت های آموزشی در محلات کم برخوردار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج؛علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک هفته روز معلم اظهار داشت:عظمت هفته معلم به عظمت شغل این قشر از افراد زحمتکش و فرهیخته کشورمان است.

رحیمی،توجه و تکریم و تعظیم در برابر معلم را تکریم و تعظیم در برابر ادب، اخلاق،علم،نور و هدایتگری، حرمت داشتن و تعیین مرزها و آموزش آن به فرزندانمان دانست و افزود:امروزه دانش آموزان بیشترین وقتشان در ساعات روز را در مدرسه می‌گذرانند در اوج انرژی روزانه و زحمت این هدایتگری،تربیت،آموزش به دوش این نقش آفرینان شغل انبیاست که کار را انجام می‌دهند. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، از قداست شغل معلم به اندازه با شغل انبیاء یادکرد و گفت: امیدوارم دولت‌ها و دستگاه‌های متولی به امرمعیشت معلمین،فرهنگ سازی افزایش تکریم و تعظیم در برابر معلمان اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری در برابر این قشر زحمتکش و همدوش با مجموعه مدیریت شهری در عرصه شهر در کنار این عزیزان و حامی آنها قرار دارد و حمایتهای خود را تا آنجایی که توانسته در دوره ششم افزایش و نشان داده است.

رحیمی در پایان اظهار امیدواری نمودکه موضوع تجهیز و توسعه زیرساخت‌های آموزشی مخصوصاً در محلات کم برخوردار که مورد دستور کار استاندار محترم واقع شده هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

Comments (0)
Add Comment