یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی برای نیازمندان البرز احداث و تعمیر شد

مدیراداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی طی سال گذشته برای مددجویان این استان احداث و مرمت شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مازیار محمدی امروز در جمع خبرنگاران البرز با اشاره به اینکه هزینه‌ ساخت و مرمت مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه تامین شده است، افزود: پارسال۴۸۰میلیارد ریال صرف خرید، احداث و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان البرز شد.

وی بیان کرد: اقدامات بخش مسکن مددجویان البرز در سال گذشته شامل خرید ۳۲ واحد مسکونی ، ساخت ۹۹ واحد مسکونی جدید و مرمت ۹۶۲ واحد مسکونی دیگر بوده است .

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment