حضور ۱۲۰ شرکت در نمایشگاه صنعت هوایی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: ۱۲۰ شرکت فعال درحوزه صنایع هوایی در اولین نمایشگاه صنعت هوایی کشور حضور دازند که ۵۰ درصد این شرکت ها، شرکت های دانش بنیان فعال در این صنعت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج امیر قنبر‌پور عصر امروز در افتتاحیه نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام‌ با اشاره به اینکه این رویداد یک رویداد  4 روزه بوده که شامل سه بخش‌ است‌، اظهار داشت: 120 شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام حضور دار ند و حدود 50 درصد از این شرکت‌ها دانش بنیان هستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه  در حوزه نمایشی صورت گرفته است، افزود: برای اصحاب رسانه نیز فضای مجزایی در نظر گرفته شده و در بخش دیگر در حوزه نمایشی است که در کنار استاتیک شو، هر روزه از ساعت 11 تا 17 نمایش های هوایی نیز اجرا می شود.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود‌ در روزهای برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام 40 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند، تصریح کرد: از جمله اهداف ما برگزاری رویدادی در حوزه هوا فضا در نزدیکی پایتخت به صورت سالانه  و آشنایی مردم استان هایی از جمله البرز و تهران با ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام است‌.

قنبرپور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی که در این منطقه ایجاد شده ‌و در هیچ کجای استان تهران و البرز مساحت سه هزار و 600 هکتاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پیام به عنوان نزدیک‌ترین منطقه ویژه به پایتخت بوده و با حضور صنعتگران و حمایت های سازمان هواپیمایی که تا کنون داشته شاهد رشد همه جانبه در بین سه بخش تولید، ترانزیت و حمل و نقل و بازرگانی در این منطقه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در طول دو سال و نیم گذشته و از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم حمایت‌های مالی در این حوزه صورت گرفته است، ادامه داد: پیوست این رویداد از صفر انجام شده ‌و امروز هیچ اداره کلی نداشته‌ایم که درگیر این نمایشگاه نشده باشند و ما از تمام کسانی که مااز تمام کسانی که ما را در این  رویداد جمایت و کمک کردند تشکر می کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment