پروژه احداث معبر اتصالی خشبنم 7 به بیمارستان البرز به بهره برداری رسید

شهردار کرج گفت: بودجه سال آینده 210 هزار میلیارد ریالی تصویب شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مهرداد کیانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح خیابان شنبم هفتم باغستان کرج با اشاره به اینکه بودجه شهرداری کرج در آغاز فعالیت شورای ششم۴۶ هزار میلیارد بوده است، اظهار داشت: امسال به این بودجه حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال و سال آینده 210 هزار میلیارد ریالی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیریت شهری برای تحقق اهداف و سرعت بخشی به پروژه های بزرگ ، متوسط و کوچک عمرانی ، فرهنگی و خدماتی کلانشهر کرج اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: برخی از شهروندان از کاستی ها و مشکلات گلایه دارند اما این مشکلات از گذشته انباشته شده و شورا و شهرداری باید با تمام توان خود آین مشکلات و خواسته مر م را مرتفع سازند.

شهردار کرج با توجه به اینکه امروز پروژه های بزرگ کرج مانند آزاد راه شهید سلیمانی و قطار شهری که سالها از آغاز عملیات آنها می گذرد با اهتمام مدیریت شهری در حال تکمیل و راه اندازی است، عنوان کرد: در روشنایی خیابان باغستان از شرکت توزیع برق استان البرز خواسته ایم تا این مشکل شهروندان را برطرف کند ، ما تمام تلاش خود را برای رفاه حال شهروندان در حوزه شهرداری و خدمات رسانی خواهیم کرد و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

کیانی با توجه به اینکه از دیگر درخواسته های ساکنان باغستان کرج را صدور سند ثبتی املاک است،گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای پیگیری و مرتفع کردن آن خواهد کرد.

کیانی با بیان اینکه اعتباری این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: در این پروژه ۱۰ میلیارد تومان صرف جویی شده که به صورت امانی انجام شده است.

وی در ادامه گفت: در بوجه سال آینده توجه به مناطق محروم از اولویت های شهرداری کرج بوده که حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای مناطق محروم کرج در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment