۶۶ کیلومتر شبکه فرسوده آب شرب البرز نوسازی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اعلام کرد : ۶۶ کیلومتر شبکه فرسوده برای جلوگیری از هدر روی آب طی سال جاری در این استان نوسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمیدرضا نامداری اظهار داشت: از این میزان اصلاح شبکه ،۱۶ کیلومتر در شهرستان کرج ،۷.۳ کیلومتر در شهرستان فردیس، ۴.۵ کیلومتر در شهرستان اشتهارد و ۵.۵ کیلومتر در شهرستان طالقان ، ۵.۱ کیلومتر در نظرآباد، ۱۸.۲ کیلومتر در ساوجبلاغ و ۹.۳ کیلومتر در شهرستان چهارباغ استان البرز نوسازی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا البرز بیان کرد: اصلاح و بازسازی ۶۹ کیلومتر شبکه آب این استان با اعتباری حدود ۵۹۰ میلیارد ریال برای سال ۱۴۰۳ در برنامه کاری قرار گرفته است.

نامداری تاکید کرد: پروژه های جهاد آبرسانی استان البرز از محل اعتبارات منابع داخلی در حال اجرا است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای پروژه تامین آب شرب پایدار برخی روستاهای شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: عملیات اصلاح شبکه و انشعاب آب شرب ۲ روستای تابعه این شهرستان به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در این خصوص گفت: این پروژه شامل یک هزار و ۵۰۰ متر اصلاح شبکه و ۸۰ فقره انشعاب آب در روستاهای ایقربلاغ و حسین آباد کوشک زر از توابع شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی افزود: اصلاح یک هزارو ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب این روستاها منجر به حذف انشعابات غیر مجاز، جلوگیری از هدر رفت آب به دلیل فرسودگی لوله‌ها ، ذخیره سازی مناسب و در نهایت ارتقای سطح رضایت‌ اهالی روستا شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment