غرفه البرز در بین برترین غرفه‌های نمایشگاه بین المللی گردشگری است

مدیر کل دفتر امور مجلس و استان های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی غرفه البرز را جزو یکی از غرفه های موفق نمایشگاه برشمرد و گفت: امسال البرز با محوریت شعار گردشگری سبز به خوبی منطبق شده و توانسته به خوبی برنامه ها و ظرفیت‌های خود را به معرض دید بازدید کنندگان قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری همگام البرز نادر زینالی در بازدید از غرفه استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: البرز به عنوان ایران کوچک شناخته شده و ظرفیت‌های گردشگری این استان از جمله دریاچه سد‌ها، روستاهای و طبیعت بکر و زیبای شهرستان‌ها هر کدام جزو کم نظیرترین جاذبه‌های کشور است.

مدیر کل دفتر امور مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه لغو روادید 33 کشور به صورت یک طرفه توسط وزارت پیشنهاد شده که این امر در مورد 28 کشور در هفته گذشته محقق شد.

زینالی ادامه داد: این موضوع مسئولیت وزارت میراث‌فرهنگی را برای افزایش زیرساخت ها و نمایش جاذبه های گردشگری افزایش داده و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم در حوزه گردشگری توفیقات حاصل شود.

وی غرفه البرز را یکی از غرفه های موفق نمایشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به بازدید‌ها تا این لحظه غرفه کرج جزو غرفه های موفق نمایشگاه بوده است.

به گفته زینالی استان البرز با توجه به آمار موجود از سفرهای آخر هفته جزو استان‌های پیشرو در جذب توریست است اما آمار فضاهای اقامتی این استان نیاز به ساماندهی دارد تا با ثبت در سامانه محاسبه شود.
وی مسیر کرج چالوس را یکی از جاذبه ها استان البرز عنوان کرد و از برنامه های آتی برای ساماندهی شرایط گردشگری این محور خبر داد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment