حفظ و نمایش هویت از مولفه های البرز به شمار می رود

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به اینکه البرز استانی مهاجر پذیر است توجه به فرهنگ و گویش اصیل این استان در میان وجود اقوام گوناگون ساکن در این استان ضروری است و به حفظ و نمایش هویت آن کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد کریمی در بازدید از پاویون البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهارداشت: البرز به عنوان ایران کوچک و دارا بودن اقوام مختلف شاخص است که همین کار کردن در زمینه گردشگری را با وجود علایق مختلف سخت می کند.

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه غرفه استان البرز در نمایشگاه بین المللی گردشگری از لحاظ المان‌های گردشگری سبز مورد توجه است، اظهار کرد: البرز متناسب با دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری به طراحی خوبی از غرفه پرداخته که قابل توجه است.

کریمی افزود: همواره البرز را به عنوان استانی مهاجرپذیر می‌شناسیم و از اصالت کرج غافل می‌شویم در حالی که نمایش گویش و فرهنگ اصیل البرزی در نمایشگاه توسط استان البرز کاری قابل قدردانی است که به نمایش هویت اصیل استان کمک می‌کند و لازم است این اقدامات در سطح استانی گسترش یابد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment