پروژه آسفالت جاده مخصوص تهران- کرج افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر پروژه آسفالت جاده مخصوص کرج- تهران با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی زندی‌فر، مدیراین اداره‌کل در حاشیه مراسم افتتاح پروژه روکش آسفالت جاده مخصوص تهران- کرج(بزرگراه شهید لشکری، ابتدای حوزه البرز تا پل کلاک در محدوده گرمدره) که با حضور یحیی رمضانی، فرماندار کرج برگزار شد، اظهار داشت: اجرای این پروژه در قالب عملیات درزگیری، لکه‌گیری و روکش آسفالت از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان و از محل اعتبارات ملی اجرایی شد، افزود: اجرای این پروژه جزو وظایف شهرداری کرج و گرمدره بود اما به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم، راهداری البرز انجام آن را برعهده گرفت.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این پروژه 27 کیلومتر درزگیری، 20 کیلومتر لاین لکه‌گیری و 9 کیلومتر لاین روکش آسفالت انجام شد، گفت: روانسازی ترافیک، ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای با رویکرد کاهش هزینه و تامین سطح عبور مناسب برای تردد وسایل نقلیه، جلوگیری از تبدیل خرابی‌های سطحی به خرابی‌های بنیادی و کاهش هزینه‌های نگهداری راه از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه بود.

زندی فر یادآور شد: در ایام الله دهه فجر در حوزه شهرستان کرج 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment