طلسم خیابان 12 متری حصارک شکسته شد

علیرضا رحیمی از بازگشایی خیابان 12متری حصارک پس از ۱۰سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص خیابان ۱۲متری حصارک مشهور به ۸متری دوم اظهار داشت:بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان انقلاب، مطالبه چندین ساله همشهریان و اهالی محترم این منطقه بوده و از سال ۹۱ نیز شهرداری کرج طبق وظیفه، تملکات و توافقات لازم را انجام داده بود.

علیرضا رحیمی اضافه کرد:این معبر مسیر تردد روزانه بسیاری از اهالی محترم بوده و پس از بسته شدن درب آستان امامزاده محمد(س) مشکلاتی را برای ساکنین بوجود می‌آورد.

وی گفت: توافق انجام شده به مساحت یک هزار و هشتاد متر مربع بوده که به دلیل اختلاف نظر در توافق میان شهرداری و اوقاف مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود.

رییس کمیسیون عمران افزود:این موضوع را به تفصیل در نطق اخیر در صحن شورا (۲۴ اردیبهشت) مطرح و پس از آن نیز، به جهت تسریع در بازگشایی معبر مذکور از مدیرکل محترم اوقاف پیگیری گردید و ایشان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، بر اولویت خدمت‌رسانی به مردم نسبت به موضوعات مالی تاکید کردند و در نهایت با پیگیری شهردار محترم کرج و مدیر محترم منطقه۵ بازگشایی این معبر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آغاز و امروز به مرحله آسفالت رسید.

عضو شورا شهر کرج در پایان از همکاری صمیمانه مدیرکل و مجموعه اوقاف قدردانی نمود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/الناز کوهزاده

Comments (0)
Add Comment