عدم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در تدابیر دولتی

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر معابر شهری تبدیل به یک پارکینگ سیار شده‌اند و نقش عملکردی انتقال بار ترافیکی را از دست داده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی اظهار داشت: با توجه به حضور فرمانده راهور استان البرز در کمیسیون عمران نیازمند هم اندیشی و همکاری بیشتر بین مدیریت شهری و راهور هستیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب افزود: با توجه به گزارش اقدامات سال ١۴٠١ که از سوی راهور ارائه شد، همچنین بررسی وضعیت ترافیکی شهر کرج، بیش از گذشته احساس نیاز به تدابیر ویژه از طرف دولت و راهور و خودروسازان حس می‌شود.
رحیمی با اشاره به حجم بالای خودروها در معابر شهری گفت: این روزها تب خرید خودرو در بالاترین میزان خود است و بیشترین میل و رغبت برای خرید خودرو در بین شهروندان وجود دارد.
در حالی که دولت باید درصدی از این خودروهای تولیدی را به تعویض خودروهای فرسوده اختصاص می‌داد اما الان صرفا به تولید و ورود خودرو به داخل شهرها و معابر اقدام کرده و در نتیجه شاهد بالا رفتن سرانه خودروی خانوار در معابر شهرها هستیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج نتیجه این امر را شلوغ شدن بیش از حد معابر دانست و تاکید کرد: در حال حاضر معابر شهری تبدیل به یک پارکینگ سیار شده‌اند و نقش عملکردی انتقال بار ترافیکی را از دست داده‌اند.
انتهای پیام/شراره کهنسال
Comments (0)
Add Comment