اجرایی شدن سیاست‌های مرتبط با حجاب

رئیس قوه قضائیه به تمامی مراجع ذیربط قضائی دستور داد: آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشید.

به گزارش پایگه خبری همگام با البرز حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای،طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفضیلت قدر، در آستانه روز جهانی قدس به موضوع جنایت‌های رژیم موقت صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: این روزها صهیونیست‌ها بر جنایت‌های خود در قدس شریف و بخش‌های دیگری از فلسطین افزوده‌اند و این جنایت افروزی نیز نه از روی قدرت که از روی ضعف و استیصال و درماندگی به‌واسطه مشکلات داخلی‌شان است؛ هر انسان منصفی چه مسلمان و چه غیرمسلمان با مشاهده جنایت‌های صهیونیست‌ها بر ماهیت نژادپرستانه و جنایتکارانه رژیم اسرائیل پی می‌برد؛ امیدواریم در نتیجه اقدامات و صلابت جبهه مقاومت، هر چه زودتر شاهد زوال این رژیم منحوس و کودک‌کش باشیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با تبیین مقوله مهم تولید علم و ثروت در کشور، این مقوله را مرتبط با عزت و استقلال ملی دانست و در این مبحث بر اهمیت خودسازی و انسان‌سازی و حمایت و صیانت از نیروی انسانی و رشد این نیرو به عنوان ثروت اصلی هر جامعه، اشاره کرد.

اژه‌ای در ادامه با اشاره تأکیدات رئیس ‌جمهور ناظر بر اعلام برنامه دولت برای تحقق شعار سال، بار دیگر به تمامی مسئولان قضائی دستور داد به محض اعلام برنامه‌های ضدتورمی از سوی مسولان اقتصادی در راستای کمک به دولت و برنامه‌های آن برای مهار تورم و رشد تولید، از هیچ مساعدت و حمایتی دریغ نورزند و در این راستا با توجه به اهمیت بالای موضوع، بیش از آنچه که تکلیف ادرای است، عمل کنند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه نشست امروز با اشاره به سفر هیئت عالی قضائی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تأکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آنها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست.

رئیس دستگاه قضا افزود: گلایه‌ای که در میان مردم استان البرز و مسئولان آن وجود داشت این بود که در سفرهای استانی گذشته، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضائیه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به دیدارها و ملاقات‌های چهره‌به‌چهره‌ی چند ساعته مسئولان قضائی با مردم مناطق مختلف استان البرز، بر رسیدگی سریع به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی که در جریان سفر به این استان واصل شده است نیز تأکید کرد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به روند مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی اضافه کرد: همگان باید خود را ملزم به قانون‌مداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/الناز کوهزاده

Comments (0)
Add Comment