تجلیل از واحد های تولیدی نمونه استان البرز

مدیر کل استاندارد استان البرز از تجلیل واحدهای تولیدی نمونه در استان خبر داد.

به گزارش همگام با البرز محمد حسین طاهری مدیرکل استاندارد استان البرز در حاشیه اهدای لوح و تندیس به واحد های نمونه استان البرز که در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه ) انجام شد اظهار داشت: امسال نیز فراخوان انتخاب واحد های تولیدی نمونه از طریق سایت اداره کل استاندارد استان البرز منتشر و واحدهای متقاضی مدارک و مستندات لازم را از طریق سامانه سینا جهت بررسی ارسال نمودند‌.

وی افزود: این مستندات در کمیته فنی استانی و سپس کمیته فنی سازمان ملی استاندارد ایران بر اساس شاخصه‌ها و موارد ابلاغی بررسی و در دو سطح ملی و استانی انتخاب شدند.

طاهری تصریح کرد: هدف از حضور در واحد تولیدی تکریم و حمایت از تولیدکنندگان برتر استانی برای اعطای تندیس و لوح تقدیر می باشد.

وی عنوان کرد : در همایش روز جهانی استاندارد که در مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد از واحدهای تولیدی نمونه در سطح ملی تجلیل به عمل آمد که از 5 واحد تولیدی ملی 2 واحد برتر از استان البرز به نام های شیمی ساختمان و ماندانا شیمی به عنوان استان پیشرو در حوزه تولید با کیفیت از بین سایر استانهای کشور انتخاب و معرفی شدند که کسب این مقام باعث افتخار این استان است.

وی در تکمیل این خبر گفت : 4 واحد تولیدی زر ماکارون-رضوان شکلات ، نمانور آسیا و آردداران نیز در سطح استانی به عنوان واحد های نمونه استان انتخاب شدند که امسال بیشتر تولیدکنندگان برتر در صنعت غذایی بودند.

مدیر کل استاندارد استان البرز یادآور شد : پروانه كاربرد علامت استاندارد ايران نشانگر تعهد توليد كننده به رعايت ضوابط ، موازين و استمرار انطباق مشخصات كالا با استاندارد ملي است که گزینش آنان به عنوان واحد تولیدی برتر این وظیفه خطیر در صیانت از علامت استاندارد را چندین برابر می نماید که امید است هر ساله با شمار بیشتری از تولیدکنندگان برتر روبرو با شیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment