مدیریت شهری نقاط ترافیک زا شهر را ساماندهی کند

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج خواستار رفع گره چهل و چهار نقطه تولید ترافیکی در سطح شهر کرج شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی محمودآبادی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور نود و یکمین جلسه رسمی شورا ضمن خداقوت و خسته نباشید خدمت مجموعه معاونت خدمات شهری ستاد مرکز ، مناطق و سازمانهای همکار در امر رفت روب و برف روبی معابر سطح شهر اظهار داشت:منافع برخی افراد و کاسبان باعث مزاحمت ، تولید ترافیک و هدر رفتن وقت شهروندان شده است.

در ماه های اخیر با پیگیری های صورت گرفته چهل و چهار نقطه جذب سفر و تولید ترافیک شناسایی شد که این نقاط توسط برخی مغازه ها و فروشگاهها در سطح شهر ایجاد می شود که نتیجه آن ترافیک و آلودگی صوتی برای شهروندان می باشد .

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت پلیس نیز باید در این زمینه اعمال قانون کند و هدایت ترافیکی به نحو احسن انجام شود.

دبیر کمیسیون شهرسازی شورای شهر رفاه حال شهروندان در نقاط ترافیکی مذکور را در اولویت دانست و گفت : حوزه ترافیک باید برای این نقاط بصورت مسئله محور نگاه کند و طرحی ارائه نماید که هم به کسب و کار خدشه ای وارد نشود و هم مساله ترافیک و پارکینگ در محل مناسب توسط متولی برطرف شود در غیر اینصورت شهرداری نیز از ظرفیتهای قانونی با خاطیان امر برخورد کند.

 پایگاه خبری همگام با البرز

انتهای پیام/مهدی کلبی خانی

Comments (0)
Add Comment