اهدای ۱۰۰۰ بخاری به مددجویان البرزی

۱۰۰۰ بخاری به ارزش ۲ میلیارد تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به مددجویان اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ۱۰۰۰ بخاری به ارزش ۲ میلیون تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به مددجویان اهداء شد.
وی افزود: ۴۰۰ بخاری پیش از این توزیع و هم اکنون همکاران امدادگر در حال توزیع ۶۰۰ بخاری دیگر بین مددجویان مورد حمایت این نهاد هستند.
محمدی فرد با بیان اینکه این اقلام بر اساس بازدید ‌ مددکاران این خانواده‌ها از وضعیت آنان و برای بر طرف شدن نیاز فوری اهداء شده است گفت : هر ساله در ابتدای فصل‌های سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز به مددجویان و نیازمندان اهدا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) البرز خاطرنشان کرد: نیاز خانواده های مورد حمایت توسط شبکه ای از مددکاران حرفه ای در مجموعه کمیته امداد امام(ره) رصد و با همت خیرین، مراکز نیکوکاری و اعتبارات تخصیص یافته برطرف می شود.
محمدی فرد ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار استان با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۰۰ مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک نمایند.
انتهای پیام/شراره کهنسال

 

Comments (0)
Add Comment