شطرنج البرز به همدلی بیشتر نیاز دارد

رئیس فدراسیون شطرنج، البرز را استانی مملو از ظرفیت و پتانسیل ورزشی بی نظیر ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسن تأمینی در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان البرز اظهار داشت: امروز روزی است که همه باید اختلافات را کنار گذاشته و با همدلی در جهت موفقیت شطرنج استان تلاش کنند.

تأمینی با بیان این که  خوشبختانه در حال حاضر می توان شور و اشتیاق در شطرنج البرز را به وضوح دید  افزود: شطرنج البرز برای رشد و توسعه و گذر از مشکلات به اتحاد و همدلی بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه  ظرفیت هایی در ورزش البرز است که در هیچ کجای کشور وجود ندارد  گفت: البرز تلفیقی از تمام ظرفیت ها و استان های کشور است و می تواند حتی در سطح ورزش جهان حرف برای گفتن داشته باشد.

رئیس فدراسیون شطرنج عنوان کرد: انتظار داریم تمامی علاقه مندان و دلسوزان به شطرنج البرز نشان دهند که با اجماع کم نظیر و مثال زدنی شان می توانند تحولات بزرگی را در هیئت استان صورت دهند.

وی تصریح کرد: فدراسیون به همراه اداره کل ورزش و جوانان در کنار هیئت شطرنج استان البرز خواهد بود.

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: روزهای سخت و پر حواشی را در خصوص مجمع انتخاباتی شطرنج پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم این مجمع را بعد از مدت ها معطلی برگزار نماییم.

فروغی ادامه داد: از رئیس منتخب نیز انتظار داریم از ظرفیت تمامی دلسوزان این رشته برای حرکت در مسیر رشد و توسعه استفاده نماید.

وی با بیان اینکه کار استعدادیابی و قهرمان پروری برای ما اولویت است  عنوان کرد: بهره گیری از پتانسیل موجود در مدارس و تعامل با آموزش و پرورش می تواند در استعدادیابی بسیار اثرگذار واقع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای طرحی هستیم که طی آن مسئولان هیئت های ورزشی با منتقدان احتمالی اعم از مربیان، قهرمانان و … در حضور کارشناسان فنی اداره کل جلسه گفت و شنود و نشست برگزار کرده و در موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: مطمئن هستم فدراسیون شطرنج نگاه ویژه ای به استان البرز خواهد داشت و ما نیز با هر چه در توان داریم در خدمت این هیئت خواهیم بود.

در پایان مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان البرز،غلامرضا حیدری  با کسب ۱۹ رأی برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان البرز انتخاب و معرفی شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment