هنوز برای ادامه تعطیلی صنوف البرز تصمیم گیری نشده است

رییس اتاق اصناف استان البرز گفت: در راستای ادامه تعطیلی صنوف استان البرز هنوز ابلاغیه ای از سوی ستاد مقابله با کرونا استان دریافت نشده است و منتظر اعلام ستاد بحران هستیم.

بهروز حصاری، رییس اتاق اصناف استان البرزظهر امروز در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت:  این از خودگذشتگی اصناف است که امیدواریم دولت بتواند بخشی از ضررهای  صنوف مختلف را جبران کند.

رییس اتاق اصناف استان البرز در خصوص ادامه روند تعطیلی صنوف در استان، افزود: با توجه به ایام محرم و صفر صنف تالار داران فعالیتی ندارند، همچنین رستوران‌ها مجاز به پذیرایی در فضای بسته نیستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای تصمیم گیری در خصوص ادامه تعطیلی صنوف و یا بخشی از ان منتظر ابلاغ ستاد مقابله با کرونا استان هستیم و تابع قرارگاه ستاد کرونا استان اقدام خواهیم کرد.

حصاری با اشاره به اینکه در خواست می‌کنم سایر صنوف که اقدام به بازگشایی کردند پروتکل‌ها را رعایت کنند، یادآور شد: بنا بر اعلام اتاق ایران پاساژ‌های تخصصی تنها اجازه فعالیت دارند که در البرز تنها یک پاساژ تخصصی لوازم یدکی خودرو در خیابان دانشکده قرار دارد؛ اما استانداران می‌توانند در این خصوص مستقل عمل کنند از این رو منتظر اعلام تصمیم گیری استانی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری اضافه کرد: در راستای واکسیناسیون صنوف، ویژه صنوف پر خطر با دانشگاه علوم پزشکی مکاتباتی صورت گرفت و به زودی بر اساس اولویت بندی واکسیناسیون صنوف نیز انجام خواهد شد.

حساری در پایان افزایش قیمت نان  را غیرقانونی برشمرد و بیان کرد: تا کنون همه انرژی را برای نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفته بود اما از امروز برای کنترل نانوایی‌ها همه را به خط کردیم تا امروز هیچ گرانی  به صورت رسمی اعلام نشده است و واحد صنفی حق ندارد قیمت نان را افزایش دهند، در پی بازدیدها بدون تعارف و اغماض با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

Comments (0)
Add Comment