بیمارستان امام خمینی (ره) وارد چرخه درمان می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: طی جلسه‌ای که با حضور مسؤولان استانی و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید مقرر شد، بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از ۱۹ مرداد با مدیریت بنیاد شهید وارد چرخه درمان شود

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان استانی و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از ۱۹ مرداد با مدیریت بنیاد شهید وارد چرخه درمان شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به وضعیت کنونی بیمارستان امام خمینی (ره) و لزوم استفاده از امکانات آن برای درمان بیماران، افزود: این بیمارستان در سال‌های قبل به بخش خصوصی واگذار شده، بدون اینکه به اهلیت متقاضیان توجه شود.

عباسی بیان کرد: مالک قبلی بیمارستان تعهدات خود را انجام نداد و پرسنل نیز مطالبات خود را دریافت نکردند و نارضایتی در بیمارستان زیاد شد تا جایی که دادگستری وارد عمل شد، پیگیری‌هایی هم از سوی ما صورت گرفت و در نهایت سال گذشته خلع ید مالک قبلی انجام و حکم قطعی خلع ید در اردیبهشت امسال صادر شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هدف از این خلع ید، فقط این نبود که بیمارستان از فرد قبلی گرفته شود و به فرد دیگر واگذار شود. هدف این بود که بیمارستان دوباره در جریان درمان قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه پیگیری مسائل حقوقی مالکیت بنیاد شهید در این بیمارستان نیز به عهده دادگستری البرز قرار گرفت، افزود: مسئولان دادگستری اعلام کردند که کارشناسی قیمت و نحوه واگذاری بیمارستان به بنیاد شهید تا حد زیادی بررسی شده است.

وی با ابراز امیدواری که با اهتمام مسؤولان استانی، بیمارستان از سه شنبه، ۱۹ مرداد، به بهره برداری برسد، افزود: قرار بر این شد که توسعه در این منطقه برای توسعه بهداشت و درمان باشد تا سرانه درمانی و بهداشتی استان ارتقا یابد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

.

Comments (0)
Add Comment