حماسه ای دیگر دوباره پای صندوق های رای رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی حدادی ظهر امروز در بازدید از چند شعب اخذ رای در چهارباغ اظهار داشت: 28 خرداد ماه 1400 حماسه بزرگ مردم پای صندوق های رای را رقم زد.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم و مشارکت انها نشان از این دارد که تمام سرمایه گذاریهای دشمنان نقش برآب شده است، افزود: امروز پای صندوق های رای صفهایی است که نشان می دهد مردم ما با جان و دل پیام سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای نظام را با جان و دل پذیرفته اند.
نماینده مردم شهرستانهای طالقان،ساوجبلاغ نظراباد و چهار باغ با بیان اینکه مسئولین باید به فکر مردم باشند و مردم ولی نعمتهای نظام هستند، عنوان کرد: مشارکت مردم مشارکت مثال زدنی است که سبب فروپاشی افکار و حیله های غربی است.
حدادی با اشاره به اینکه مشارکت مردم مشارکتی مثال زدنی است گفت: با توجه به تحریم وفشار اقتصادی، معیشتی و بیکاری همه اینها نشان داد که مردم با روحیه مقاوت و اسقامت باوری پای این نظام ایستادند
وی تاکید کرد: و از فردا نوبت مسولان و مخصو صا قوه مجریه است دولتی انقلابی و پای مردم بیاستد ویکی از مهمترین اولویت های خود را قرار دادن اشتغال و معیشت مردم قرار دهد.
وی عنوان کرد: دستگاه های نظارتی امنیتی ما پیش بینی های خوبی داشته به دلیل اینکه پیشگیری برای هر تخلف داشته باشند.
وی ادامه داد: نیروهای بسیج در صحنه حضور دارندو برای ایجاد امنیت هر گونه تخلفی صورت گیرد برخورد جدی خواهیم کرد

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال
Comments (0)
Add Comment